Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-18 05:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.2 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Психология (3516) |
SM ISO690:2012 BUREA, Svetlana. Developing the learner`s autonomy through listening activities. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 111-118. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.2 | ||||||
Pag. 111-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de autonomie a studentului se referă la capacitatea de a prelua controlul învățării, este un termen educațional transformator care se bazează pe ideea de a face ceva și de a face ceva bine. Factorii cheie care duc la transformarea pozitivă a procesului de învățare sunt motivația intrinsecă, statutul și modul în care acționează profesorul, strategiile de învățare aplicate și contextul dezvoltării acesteia. Oferirea elevilor mai multă implicare in planificarea procesului de învățare îi va determină ulterior să depună eforturi în propria învățare, să aibă putere și control asupra propriei lor învățări, mai degrabă decât să finalizeze o sarcină stabilită sau o serie de sarcini. Dezvoltarea abilităților de ascultare este un proces de lungă durată. Activitățile de ascultare extinse, care sunt concepute pentru o mai lungă perioadă de timp și presupun o metodologie bine structurată, în conformitate cu principiile autonomiei studentului, vor avea un impact semnificativ asupra comportamentului de învățare și rezultate academice ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomia elevului, motivaţie intrinsecă, profesor, abilităţi de ascultare, proces de învăţare, learner`s autonomy, intrinsic motivation, Strategies, teacher, Listening skills, learning process |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-143735</doi_batch_id> <timestamp>1719660155</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-312-7</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Developing the learner`s autonomy through listening activities</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Burea</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>111</first_page> <last_page>118</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>