Articolul precedent |
Articolul urmator |
425 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 19:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2 (21) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Другие западногерманские языки (120) |
SM ISO690:2012 CORCEVSCHI, Svetlana. Grammatik kreativ…Warum nicht? In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 16-20. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2 | ||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea limbii germane presupune parcurgerea şi însuşirea a numeroase teme legate de gramatică, pronunție, vocabular, citire, scriere, care adesea pot deveni obositoare și monotone și pot înnăbuși entuziasmul și spontaneitatea elevilor şi studenţilor. Dacă însă aceste activități îmbracă forma unor jocuri sau activități creative, învățarea devine mai ușoară, mai plăcută și chiar mai eficientă. Jocul poate duce la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor şi studenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie jocul ca metodă didactică, creativitate, originalitate, spontaneitate, exerciţii de gramatică |
||||||
|