Grammatik kreativ…Warum nicht?
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
425 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 19:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2 (21)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Другие западногерманские языки (120)
SM ISO690:2012
CORCEVSCHI, Svetlana. Grammatik kreativ…Warum nicht? In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 16-20. ISBN 878-9975-3382-8-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 6, 2020
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică"
6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019

Grammatik kreativ…Warum nicht?

CZU: 37.02:811.112.2

Pag. 16-20

Corcevschi Svetlana
 
Staatliche Universität Moldawien
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2021


Rezumat

Învățarea limbii germane presupune parcurgerea şi însuşirea a numeroase teme legate de gramatică, pronunție, vocabular, citire, scriere, care adesea pot deveni obositoare și monotone și pot înnăbuși entuziasmul și spontaneitatea elevilor şi studenţilor. Dacă însă aceste activități îmbracă forma unor jocuri sau activități creative, învățarea devine mai ușoară, mai plăcută și chiar mai eficientă. Jocul poate duce la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii elevilor şi studenţilor.

Cuvinte-cheie
jocul ca metodă didactică, creativitate, originalitate, spontaneitate, exerciţii de gramatică