Experiența familiei în gestionarea problemelor educației de la distanță în contextul pandemiei COVID-19
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
416 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (155)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
MĂRGĂRINT, Tatiana. Experiența familiei în gestionarea problemelor educației de la distanță în contextul pandemiei COVID-19. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2021, nr. 1(185), pp. 140-147. ISSN 1957-2294. DOI: https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.11
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice
Numărul 1(185) / 2021 / ISSN 1957-2294

Experiența familiei în gestionarea problemelor educației de la distanță în contextul pandemiei COVID-19

Family experience in managing distance education problems in the context of the COVID-19 pandemic

DOI:https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.11
CZU: 37.018.43

Pag. 140-147

Mărgărint Tatiana
 
Institutul Naţional de Cercetări Economice
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 noiembrie 2021


Rezumat

În acest articol ne propunem să analizăm cum reușesc familiile să depășească provocările apărute privind școala de la distanță în contextul pandemiei COVID-19 care vine cu noi cerințe și opțiuni. Menționăm situația grea a familiilor cărora le este dificil de a asigura necesarul pentru studiile online din cauza situației economice precare în care se află, sau/ și număr mare de copii în familie, dar și cunoștințe minime de a-i ghida pe copiii lor în ceea ce ține de instruire și educație. Părinții vorbesc despre mijloacele tehnice absente sau insuficient de performante pe care le dețin, absența unui spațiu personal pentru elevii care învață de acasă etc. În aceste cazuri este necesar de intervenit pentru a nu lăsa nici un copil în afara educației.

In this article we aim to analyze how families manage to overcome the challenges of distance schooling in the context of the COVID-19 pandemic that comes with new requirements and options. We mention the difficult situation of families who find it difficult to ensure the necessary for online studies due to the precarious economic situation they are in, and/or large number of children in the family but also minimal knowledge to guide their children in terms of training and education. Parents talk about the technical means absent or insufficiently performing that they have, the absence of a personal space for students learning from home, etc. In these cases it is necessary to intervene in order not to leave any child out of education.

Cuvinte-cheie
familie, elevi, părinţi, școală la distanță, pandemia COVID-19, învățământ general,

family, pupils, parents, distance school, COVID-19 pandemic, general education