Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 MĂRGĂRINT, Tatiana. Experiența familiei în gestionarea problemelor educației de la distanță în contextul pandemiei COVID-19. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2021, nr. 1(185), pp. 140-147. ISSN 1957-2294. DOI: https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | |||||||
Numărul 1(185) / 2021 / ISSN 1957-2294 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.11 | |||||||
CZU: 37.018.43 | |||||||
Pag. 140-147 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol ne propunem să analizăm cum reușesc familiile să depășească provocările apărute privind școala de la distanță în contextul pandemiei COVID-19 care vine cu noi cerințe și opțiuni. Menționăm situația grea a familiilor cărora le este dificil de a asigura necesarul pentru studiile online din cauza situației economice precare în care se află, sau/ și număr mare de copii în familie, dar și cunoștințe minime de a-i ghida pe copiii lor în ceea ce ține de instruire și educație. Părinții vorbesc despre mijloacele tehnice absente sau insuficient de performante pe care le dețin, absența unui spațiu personal pentru elevii care învață de acasă etc. În aceste cazuri este necesar de intervenit pentru a nu lăsa nici un copil în afara educației. |
|||||||
Cuvinte-cheie familie, elevi, părinţi, școală la distanță, pandemia COVID-19, învățământ general, family, pupils, parents, distance school, COVID-19 pandemic, general education |
|||||||
|