Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 05:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.344.6:659.3 (1) |
Социальная структура. Общество как социальная система (982) |
Реклама. Информационная работа. Связи с общественностью (389) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Ludmila. Gestionarea imaginii media a persoanelor cu dizabilități pe portalurile online din Republica Moldova. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2021, nr. 1(185), pp. 42-49. ISSN 1957-2294. DOI: https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | ||||||
Numărul 1(185) / 2021 / ISSN 1957-2294 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.04 | ||||||
CZU: 316.344.6:659.3 | ||||||
Pag. 42-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin transmiterea mesajelor de tip incluziv, non-discriminatoriu, presa își ajută publicurile să perceapă mai bine particularitățile și necesitățile unor grupuri sociale și să adopte o atitudine tolerantă față de acestea. De regulă, informațiile sunt prezentate în știri și reportaje, practic lipsesc materiale în care subiectele să fie tratate în profunzime, de aceea publicul și societatea în general cunoaște foarte puțin despre viața persoanelor cu dizabilități, despre politicile în acest domeniu, despre problemele cu care se confruntă acești oameni. Marea majoritate a materialelor sunt știri realizate în baza comunicatelor de presă emise de instituțiile avizate, deci fără eforturi suplimentare de a ieși în teritoriu și a descoperi și alte subiecte, poate nu de actualitate imediată, dar importante și ele din perspectiva impactului social. |
||||||
Cuvinte-cheie persoană cu dizabilități, mass-media, impact social, mesaj de tip incluziv, actualitate, discriminare, stereotipuri, disability persons, social impact, mass-media, inclusive message, actuality, discrimination, stereotype |
||||||
|