Articolul precedent |
Articolul urmator |
502 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 09:20 |
SM ISO690:2012 SANDA, Olguţa. Dezvoltarea inteligenței emoționale la copiii cu dizabilități. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 197-201. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 197-201 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inteligenţa emoţională este acea inteligenţă care permite cunoaşterea mai bună a noastră, dar şi să ne exprimăm în acelaşi timp propriile trăiri şi sentimente, adică să putem să le gestionăm în diferite situaţii, uşurându-ne atât adaptarea exterioară dar şi echilibrul interior. Conceptul de om, are în vedere în mod implicit şi pe acela de copil. Însuşirile caracteristice şi dominante ale copilului, chiar dacă sunt specifice, ele se manifestă ca ale unui om matur. În consecinţă, copilul cu dizabilităţi, are specificul lui de dezvoltare, numai că acesta trebuie raportat la condiţiile specifice procesului dezvoltare. Copilăria este perioada în care se formează personalitatea copilului, pentru că aici are loc primul contact cu mediul şi integrarea copilului în acest mediu. Este importantă această perioadă şi ea trebuie să decurgă în condiţii psihopedagogice favorabile procesului de formare. |
||||||
|