Repere contextuale ale teoriilor învățării
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
668 133
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 17:21
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Repere contextuale ale teoriilor învățării. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 33-38.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Management educațional la nivel european.
Ediția 2, 2020
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români"
2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020

Repere contextuale ale teoriilor învățării


Pag. 33-38

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2021


Rezumat

Teoriile învățării vizează un ansamblu de modele conceptuale care descriu și explică fapte sau evenimente privind activitatea de învățare. În acest context, acestea reflectă traiectoria principală de asimilare a cunoştinţelor, a noilor achiziții cognitive, a transferului în alte domenii.

The theories of education concern an ensemble of conceptual models which describe and explain facts or events regarding learning activity. In this context, they reflect the main trajectory of knowledge assimilation, new cognitive acquisitions, transfer in other fields.

Cuvinte-cheie
învăţare, teorie, model behaviorist, model gestaltist, model psihosocial, model cognitivist, model operaţional,

learning, theory, behaviorist model, gestaltist model, psychosocial model, cognitivist model, operational model