Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 17:21 |
![]() VINNICENCO, Elena. Repere contextuale ale teoriilor învățării. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 33-38. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Management educațional la nivel european. Ediția 2, 2020 |
||||||
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români" 2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 33-38 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Teoriile învățării vizează un ansamblu de modele conceptuale care descriu și explică fapte sau evenimente privind activitatea de învățare. În acest context, acestea reflectă traiectoria principală de asimilare a cunoştinţelor, a noilor achiziții cognitive, a transferului în alte domenii. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, teorie, model behaviorist, model gestaltist, model psihosocial, model cognitivist, model operaţional, learning, theory, behaviorist model, gestaltist model, psychosocial model, cognitivist model, operational model |
||||||
|