Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 08:38 |
![]() NOUR, Alexandra. Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică prin individualizarea și diferențierea instruirii. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 28-33. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Management educațional la nivel european. Ediția 2, 2020 |
||||||
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români" 2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 28-33 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Modelul pedagogic este un construct din fundamente teoretice ce reflectă organizarea internă a procesului educațional. La baza Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii sunt legitățile și principiile didactice, precum și relațiile dintre reperele sociale, psihologice și pedagogice. Structura modelului este axată pe fundamente științifice, legități, principii, reguli și condiții de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii, eficiența procesului educațional depinde de respectarea reperelor teoretice și condițiilor specifice într-un sistem care favorizează realizarea procesului de învățământ și determină randamentul acestuia. Modelul dat reflectă nu numai relația dintre principii, legități și condiții, dar și obiectivele modelării, conținuturile curriculare și strategiile de formare a atitudinilor de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie The pedagogical model for developing learning attitudes at the primary level pupils through differentiated and individualized instruction., pedagogical model, learning attitudes, individualization, differentiation, legitimacy, principles, conditions, objectives, curricular content, strategies. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Nour, A.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Modelul pedagogic este un construct din fundamente teoretice ce reflectă organizarea internă a procesului educațional. La baza Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii sunt legitățile și principiile didactice, precum și relațiile dintre reperele sociale, psihologice și pedagogice. Structura modelului este axată pe fundamente științifice, legități, principii, reguli și condiții de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii, eficiența procesului educațional depinde de respectarea reperelor teoretice și condițiilor specifice într-un sistem care favorizează realizarea procesului de învățământ și determină randamentul acestuia. Modelul dat reflectă nu numai relația dintre principii, legități și condiții, dar și obiectivele modelării, conținuturile curriculare și strategiile de formare a atitudinilor de învățare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The pedagogical model is a construct of theoretical foundations that reflects the internal organization of the educational process. At the base of the pedagogical model of formation of the learning attitudes through the individualization and differentiation of the teaching are the didactic laws and principles, as well as the relations between the social, psychological and pedagogical landmarks. The structure of the model is focused on scientific foundations, legalities, principles, rules and conditions for the formation of the learning attitudes in the students of young school age. The pedagogical model of training learning attitudes by individualizing and differentiating the training, the efficiency of the educational process depends on respecting the theoretical landmarks and the specific conditions in a system that favours the achievement of the learning process and determines its efficiency. This model reflects not only the relationship between principles, legalities and conditions, but also the objectives of modeling, curricular content and strategies for shaping learning attitudes.</p></dc:description> <dc:source>Management educațional la nivel european. (Ediția 2) 28-33</dc:source> <dc:subject>The pedagogical model for developing learning attitudes at the primary level pupils through differentiated and individualized instruction.</dc:subject> <dc:subject>pedagogical model</dc:subject> <dc:subject>learning attitudes</dc:subject> <dc:subject>individualization</dc:subject> <dc:subject>differentiation</dc:subject> <dc:subject>legitimacy</dc:subject> <dc:subject>principles</dc:subject> <dc:subject>conditions</dc:subject> <dc:subject>objectives</dc:subject> <dc:subject>curricular content</dc:subject> <dc:subject>strategies.</dc:subject> <dc:title>Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică prin individualizarea și diferențierea instruirii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>