Nivelul de pregătire a profesorilor de pe ambele maluri ale Nistrului pentru implementarea educației incluzive: o analiză comparativă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
381 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 11:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.091 (8)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (643)
SM ISO690:2012
TURCEAC, Svetlana. Nivelul de pregătire a profesorilor de pe ambele maluri ale Nistrului pentru implementarea educației incluzive: o analiză comparativă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 13-16. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036243
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455

Nivelul de pregătire a profesorilor de pe ambele maluri ale Nistrului pentru implementarea educației incluzive: o analiză comparativă

A Comparative Analysis of School Teachers’ Preparedness for the Implementation of inclusive Education on Both Banks of the Dniestr

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036243
CZU: 376.091

Pag. 13-16

Turceac Svetlana
 
Centrul Educational Dezvoltare Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele unui studiu asupra condițiilor educației incluzive în instituțiile de învățământ de pe ambele maluri ale Nistrului. Sunt propuse modalități de îmbunătățire a situației, luând în considerare particularitățile nivelului de dezvoltare a sistemului educațional de pe fiecare mal, în contextul asigurării accesului egal pentru toți copii la servicii educaționale de calitate.

The article presents the results of a study of the conditions of inclusive education in educational institutions on both banks of the Dniester. The author proposes a number of solutions that may improve the situation, taking into account the level of development of the educational system on each river bank and following the general aim of providing equal access to quality educational services for all children.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, mediu educațional prietenos, copii cu nevoi educaționale speciale, copii cu dizabilităţi, mediu educațional arhitectural fără bariere,

inclusive education, friendly educational environment, children with special educational needs, children with disabilities, barrier-free architectural educational environment