Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 11:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.091 (8) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (643) |
SM ISO690:2012 TURCEAC, Svetlana. Nivelul de pregătire a profesorilor de pe ambele maluri ale Nistrului pentru implementarea educației incluzive: o analiză comparativă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 13-16. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036243 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036243 | ||||||
CZU: 376.091 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele unui studiu asupra condițiilor educației incluzive în instituțiile de învățământ de pe ambele maluri ale Nistrului. Sunt propuse modalități de îmbunătățire a situației, luând în considerare particularitățile nivelului de dezvoltare a sistemului educațional de pe fiecare mal, în contextul asigurării accesului egal pentru toți copii la servicii educaționale de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, mediu educațional prietenos, copii cu nevoi educaționale speciale, copii cu dizabilităţi, mediu educațional arhitectural fără bariere, inclusive education, friendly educational environment, children with special educational needs, children with disabilities, barrier-free architectural educational environment |
||||||
|