Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 15:47 |
SM ISO690:2012 ТУНИЦКАЯ, Марина. Специфика обучения чтению и письму младших школьников с общим недоразвитием речи. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 169-175. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the inclusive education as a component of general education. He shows specific training on the pronunciation of sounds, on reading and writing first words who feel difficulties in speaking. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Tuniţcaia, M.V.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The article describes the inclusive education as a component of general education. He shows specific training on the pronunciation of sounds, on reading and writing first words who feel difficulties in speaking.</p></dc:description> <dc:source>Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii (Ediția 2) 169-175</dc:source> <dc:title>Специфика обучения чтению и письму младших школьников с общим недоразвитием речи</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>