Articolul precedent |
Articolul urmator |
311 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-21 13:42 |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Aliona. Metode de evaluare alternativă în cadrul orelor de biologie. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 19-22. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea ca parte integrantă a procesului educaţional reprezintă o etapă impor-tantă în predarea disciplinelor de studii. Evaluarea trebuie concepută nu numai ca un control al cunoştinţelor, ci şi ca o cale de perfecţionare, ce presupune o strategie globală a formării. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, metode alternative, proces educational, investigaţie, studiu de caz, évaluation, méthodes alternatives, processus éducatif, investigation, étude de cas |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţurcan, A.</dc:creator> <dc:date>2012</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Evaluarea ca parte integrantă a procesului educaţional reprezintă o etapă impor-tantă în predarea disciplinelor de studii. Evaluarea trebuie concepută nu numai ca un control al cunoştinţelor, ci şi ca o cale de perfecţionare, ce presupune o strategie globală a formării.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='fr'><p>L’évaluation comme partie intégrante du processus éducatif représente une étape im-portante dans l’enseignement des matières d’étude. L’évaluation doit être conçue non seulement comme un contrôle des connaissances, mais aussi comme un moyen de perfectionnement qui suppose une stratégie globale de la formation.</p></dc:description> <dc:source>Interuniversitaria (Ediția 07, Vol.1) 19-22</dc:source> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>metode alternative</dc:subject> <dc:subject>proces educational</dc:subject> <dc:subject>investigaţie</dc:subject> <dc:subject>studiu de caz</dc:subject> <dc:subject>évaluation</dc:subject> <dc:subject>méthodes alternatives</dc:subject> <dc:subject>processus éducatif</dc:subject> <dc:subject>investigation</dc:subject> <dc:subject>étude de cas</dc:subject> <dc:title>Metode de evaluare alternativă în cadrul orelor de biologie</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>