Articolul precedent |
Articolul urmator |
350 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 15:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (57) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (606) |
SM ISO690:2012 MORARU, Rodica. Individualizarea și diferențierea în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 4, pp. 7-17. ISBN 978-9975-46-424-6. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4 | ||||||
Pag. 7-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea de față pune în valoare cercetarea noțiunii de individualizare și diferențiere în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală. Individualizarea și diferențierea este perfect motivată de faptul că niciun individ uman nu este identic, toți copiii sunt diferiți și nici copiii cu dizabilitate mentală nu sunt egali. |
||||||
Cuvinte-cheie individualizare, diferenţiere, afectivitate, dizabilitate mentală, particularități individuale, proiectare. |
||||||
|