Individualizarea și diferențierea în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
350 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 15:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4 (57)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (606)
SM ISO690:2012
MORARU, Rodica. Individualizarea și diferențierea în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 4, pp. 7-17. ISBN 978-9975-46-424-6. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 4, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Individualizarea și diferențierea în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală

CZU: 376.4

Pag. 7-17

Moraru Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

Lucrarea de față pune în valoare cercetarea noțiunii de individualizare și diferențiere în procesul de dezvoltare a afectivității la elevii cu dizabilitate mentală. Individualizarea și diferențierea este perfect motivată de faptul că niciun individ uman nu este identic, toți copiii sunt diferiți și nici copiii cu dizabilitate mentală nu sunt egali.

Cuvinte-cheie
individualizare, diferenţiere, afectivitate, dizabilitate mentală, particularități individuale, proiectare.