Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373 (3277) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
![]() OPREA, Oana-Miruna. Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 167-179. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373 | ||||||
Pag. 167-179 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Throughout the course, students form, consolidate and develop multiple skills and abilities through the learning process. Educational goals and strategies established and then used by teachers and students can go in two directions. success or school failure. In order to overcome the critical moments that may arise in the learning process, it is necessary to take into account the concentration and the power to produce, the resistance to the effort the ambition, the will, the enthusiasm and the efficiency of each actor involved in the educational environment |
||||||
Cuvinte-cheie school success, school failure, succes şcolar, insucces școlar |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-131619</cfResPublId> <cfResPublDate>2019</cfResPublDate> <cfVol>Vol.18, Partea 2</cfVol> <cfStartPage>167</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-235-8</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/131619</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Succesul și insuccesul școlar – reflecție a randamentului elevilor</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>school success; school failure; succes şcolar; insucces școlar</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Throughout the course, students form, consolidate and develop multiple skills and abilities through the learning process. Educational goals and strategies established and then used by teachers and students can go in two directions. success or school failure. In order to overcome the critical moments that may arise in the learning process, it is necessary to take into account the concentration and the power to produce, the resistance to the effort the ambition, the will, the enthusiasm and the efficiency of each actor involved in the educational environment</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Pe parcursul traseului școlar, în procesul de învățare, elevii își formează, consolidează și dezvoltă multiple abilități și capacități. Scopurile și strategiile educaționale stabilite și apoi utilizate de către profesori și elevi pot evolua în două direcții – succes sau eșec școlar. Pentru a depăși momentele critice care pot apărea în procesul de învățare, este necesar să se ia în considerare concentrarea și puterea de a lucra, rezistența la efort, ambiția, voința, entuziasmul și eficiența fiecărui actor implicat în mediul educațional.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-65336</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-65336</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-65336-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Oprea</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Oana-Miruna</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>