O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
361 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 19:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6 (1075)
Социальная психология (1002)
SM ISO690:2012
IFTIMIA, Brândușa-Lenuța. O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 15-24. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”

CZU: 316.6

Pag. 15-24

Iftimia Brândușa-Lenuța
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

This articles details the evolution of the average learning concept in the view of scholars concerned about the influence of the enviroment of the cognitive developement of children.The definition of the environmantel concept is presented as a natural physical environment, a social enviroment, a learning environment from a historical, pedagogical and psychological pont of view. The retrospective of the average learning concept of scholars(pedagogues, psychologists, thinkers) demonstrate the corelation between the learning styles and the factors wich determine the success in schooling.

Acest articol detaliază evoluția conceptului „mediu de învățare” în opinia savanților preocupați de influența mediului înconjurător asupra dezvoltării cognitive a copiilor. În definiții, conceptul de mediu este prezentat ca un mediu fizic natural, un mediu social, un mediu de învățare dintr-un punct de vedere istoric, pedagogic și psihologic. Retrospectiva acestui concept demonstrează  corelația dintre stilurile de învățare și factorii care determină succesul școlarizării.

Cuvinte-cheie
O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”,

O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”