Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6 (1075) |
Социальная психология (1002) |
![]() IFTIMIA, Brândușa-Lenuța. O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 15-24. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6 | ||||||
Pag. 15-24 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This articles details the evolution of the average learning concept in the view of scholars concerned about the influence of the enviroment of the cognitive developement of children.The definition of the environmantel concept is presented as a natural physical environment, a social enviroment, a learning environment from a historical, pedagogical and psychological pont of view. The retrospective of the average learning concept of scholars(pedagogues, psychologists, thinkers) demonstrate the corelation between the learning styles and the factors wich determine the success in schooling. |
||||||
Cuvinte-cheie O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare”, O retrospectivă a conceptului „mediu de învățare” |
||||||
|