Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 12:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3-053.5+159.922.7 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
Психология (3520) |
![]() CERLAT, Raisa. Metafora psihologică ca resursă didactică. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 265-269. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3-053.5+159.922.7 | |||||||
Pag. 265-269 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Metaphors in psychological conceptualization can also be used outside the psychologist's office, in a variant adapted for the didactic context, respecting some elementary rules based on psychological knowledge. Despite students’ discipline or their age, the conscious use of psychological metaphors has many advantages: the optimization of students’ regulatory processes, the development of the cognitive processes and the improvement of the personality traits. |
|||||||
|