Articolul precedent |
Articolul urmator |
359 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 21:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.6 (15) |
Административные проблемы учебных заведений (198) |
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 ISAC, Ştefania. Management al calităţii – premisă a performanţei în educaţie. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 70-74. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.07:005.6 | |||||||
Pag. 70-74 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Quality and innovation, as prerequisites for performance in education, presuppose the integration of democratic values and principles, the rights and obligations of partners, conceived in a spirit of transparency, accountability and involvement, both of the school as an education provider and of the family. Research carried out in this area, the practice of many educational institutions, has demonstrated as convincing the benefits of implementing a quality management system. |
|||||||
|