Articolul precedent |
Articolul urmator |
526 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 02:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+37.091 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3883) |
Организация обучения (529) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela, GEORGESCU, Maria. Cadrul didactic – un profesionist în educaţie. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 75-79. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013.2+37.091 | |||||||
Pag. 75-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The professionalization of teachers can be approached in several contexts, among which we list the social, cultural and, to some extent, political aspect. Lately, the term "profession" has been used to refer to so many different occupations that the original meaning has been almost lost. The ubiquity of the term and how we come to use and understand it helps to open the discussion about the progress in establishing the status of teachers at the professional level [16]. |
|||||||
|