Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
349 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 13:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7+373.3.015.2:811.135.1'36 (1)
Психология (3398)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016)
Балканские романские языки (1456)
SM ISO690:2012
CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 48-53. ISBN 978-9975-46-370-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe moderne în psihologia practică 2017
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică"
Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017

Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris

CZU: 159.922.7+373.3.015.2:811.135.1'36

Pag. 48-53

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus until now.