Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 13:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+373.3.015.2:811.135.1'36 (1) |
Psychology (3368) |
Kinds of school providing general education (2011) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
SM ISO690:2012 CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 48-53. ISBN 978-9975-46-370-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe moderne în psihologia practică 2017 | ||||||
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7+373.3.015.2:811.135.1'36 | ||||||
Pag. 48-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus until now. |
||||||
|