Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334:174 (1) |
Формы организации и сотрудничества в экономике (997) |
Этика. Учение о морали. Практическая философия (406) |
SM ISO690:2012 STAN, Valentina, ȚURCANU, Alina. Eticheta de afaceri: principii de bază și aspecte socioculturale. In: Moldoscopie, 2020, nr. 4(91), pp. 120-126. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 4(91) / 2020 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).12 | ||||||
CZU: 334:174 | ||||||
Pag. 120-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Respectarea etichetei de serviciu implică sprijin și asistență reciprocă, politețe și angajament în afaceri. Deci, nu ar trebui să întârziați la întâlniri, să transferați o parte din sarcinile dvs. colegilor, să uitați de promisiunile făcute. Astfel, regulile etichetei de serviciu sunt elementare și simple. Acestea sunt cunoscute de toată lumea, iar respectarea lor contribuie la îmbunătățirea relațiilor în colectiv, la eficiența muncii și la succesul personal al fiecărui angajat. Eticheta modernă și eticheta de birou din instituțiile publice se orientează spre un model unic de comportament, ca formă și conținut, al persoanelor oficiale și angajaților lor. Prin urmare, o atitudine binevoitoare față de oameni ar trebui să fie concepută estetic, deoarece orice intenție de a acționa rafinat și nobil, din punct de vedere al formei de exteriorizare, poate fi urâtă și ridicolă sau chiar să-și piardă semnificația nobilă și morală. |
||||||
Cuvinte-cheie sociocultură, etnocultura, etichetă de serviciu / de afaceri, etno-național, masculinitate – feminitate, socioculture, ethnoculture, service / business etiquette, ethno-national, masculinity-femininity, socioculture, ethnoculture, business etiquette/des affaires, ethno-national, masculinité-féminité, социокультура, этнокультура, служебный/бизнес этикет, этнонациональный, мужественность – женственность |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-126763</doi_batch_id> <timestamp>1719922612</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Moldoscopie</full_title> <issn media_type='print'>18122566</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>4(91)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Eticheta de afaceri: principii de bază și aspecte socioculturale</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Valentina</given_name> <surname>Stan</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Alina</given_name> <surname>Țurcanu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>120</first_page> <last_page>126</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.52388/1812-2566.2020.4(91).12</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>