Modelul psihopedagogic al celor 9 nevoi aplicat în educația copiilor în familie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
325 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 14:43
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Modelul psihopedagogic al celor 9 nevoi aplicat în educația copiilor în familie. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 2, 15-16 mai 2017, Chișinău. Chișinău: 2017, Ediția 2, pp. 177-185. ISBN 978-9975-46-325-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 2, 2017
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane"
2, Chișinău, Moldova, 15-16 mai 2017

Modelul psihopedagogic al celor 9 nevoi aplicat în educația copiilor în familie


Pag. 177-185

Creangă (Davidescu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2021


Rezumat

Parents are essential factors who are involved in the development of a child. Psycho-pedagogical model of those 9 needs applied by parents in education of their children is based on fields: affective, cognitive and social. For each of these fields are corresponding 3 specific needs of the child: affective needs (attachment, acceptance, investment): cognitive needs (stimulation, experiment, strengthening) and social needs (communication, consideration, structures). These needs also include various categories of parents‘ attitudes.