Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 12:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (95) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
Психология (3520) |
SM ISO690:2012 SLAVENSCHI, Emilia, PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Școala – un laborator al unui comportament tolerant. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 3, pp. 155-158. ISBN 978-9975-76-320-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 155-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școala este un laborator pentru practicarea unui comportament tolerant. Astfel, obiectivul primordial al educației este să-i formăm elevului virtuțile personale pentru a recunoaște și a respecta demnitatea, integritatea ființelor umane. |
||||||
Cuvinte-cheie violență, toleranţa, şcoală, familie, educaţie, comunitate, responsabilitate |
||||||
|