Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
524 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 21:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81-2:372.853 (1)
Языкознание и языки. Лингвистика (5173)
Воспитание. Обучение. Образование (14823)
SM ISO690:2012
AFANAS, Dorin, CURCOVSCHI, Ana. Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 42-44. ISBN 978-9975-76-324-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Formarea conceptului de limită prin intermediul problemelor de fizică

CZU: 81-2:372.853

Pag. 42-44

Afanas Dorin, Curcovschi Ana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Un concept matematic important și totodată dificil îl reprezintă conceptul de limită al funcției. În diferite manuale acest concept este abordat în mod diferit. În prezentul articol se face o analiză succintă a unor manuale ce acordă atenție noțiunii de limită și se propun unele sugestii de introducere a acestui concept prin intermediul problemelor de fizică.

Cuvinte-cheie
limbaj matematic, limita funcției, problemă, fizică