Articolul precedent |
Articolul urmator |
402 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 16:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138(478) (14) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 26-31. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138(478) | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Today, higher education has a dynamic character determined by the need to perma-nently adapt to the continuous changes that society is going through, but at a faster pace. This particu-larity is the result of the influence of factors that were intended to accelerate a number of transfor-mations in higher education. Astefl, a higher education institution forms a component of a system. The modern educational institution evolves on the coordinates of the knowledge-based society and is becoming increasingly innovative, both scientifically and didactically, which is a precondition for competitive pedagogical performance at international and national level. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, educational marketing, product policy, price policy, promotion policy, demand for educational services, provision of educational services |
||||||
|