Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
402 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 16:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138(478) (14)
Общие вопросы торговли. Рынок (827)
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 26-31. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova

CZU: 339.138(478)

Pag. 26-31

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2021


Rezumat

Today, higher education has a dynamic character determined by the need to perma-nently adapt to the continuous changes that society is going through, but at a faster pace. This particu-larity is the result of the influence of factors that were intended to accelerate a number of transfor-mations in higher education. Astefl, a higher education institution forms a component of a system. The modern educational institution evolves on the coordinates of the knowledge-based society and is becoming increasingly innovative, both scientifically and didactically, which is a precondition for competitive pedagogical performance at international and national level.

Cuvinte-cheie
marketing, educational marketing, product policy, price policy, promotion policy, demand for educational services, provision of educational services