Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 22:17 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Dezvoltarea personalității la elevii cu dizabilitate de auz pentru incluziunea școlară de succes. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 257-262. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 257-262 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie atitudinea generală față de reforma educațională, precum și incluziunea școlară a elevilor cu dizabilitate de auz. O premiză de succes în incluziunea școlară ar fi dezvoltarea personalității la elevul cu dizabilitate de auz în funcție de particularitățile psihologice, accentuând rezidurile auditive. În articol sunt analizate cercetările privind dezvoltarea subsistemelor personalității la copiii cu dizabilitate auz. |
||||||
|