Dezvoltarea personalității la elevii cu dizabilitate de auz pentru incluziunea școlară de succes
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
532 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 12:42
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Dezvoltarea personalității la elevii cu dizabilitate de auz pentru incluziunea școlară de succes. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 257-262. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Dezvoltarea personalității la elevii cu dizabilitate de auz pentru incluziunea școlară de succes


Pag. 257-262

Ciobanu Adriana, Apostol Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul descrie atitudinea generală față de reforma educațională, precum și incluziunea școlară a elevilor cu dizabilitate de auz. O premiză de succes în incluziunea școlară ar fi dezvoltarea personalității la elevul cu dizabilitate de auz în funcție de particularitățile psihologice, accentuând rezidurile auditive. În articol sunt analizate cercetările privind dezvoltarea subsistemelor personalității la copiii cu dizabilitate auz.