Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 18:12 |
SM ISO690:2012 LINCA, Florentina Ionela, BUDISTEANU, Magdalena. Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 64-68. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 64-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest studiu își propune analiza răspunsurilor cadrelor didactice la interviul și la itemii chestionarului ce vizează integrarea școlarului mic cu ADHD în învățământul de masă. Pentru atingerea acestui obiectiv a fost realizat un chestionar și un interviu la care au răspuns 60 de cadre didactice din mediul urban. Rezultatele au relevat faptul că atitudinea cadrelor didactice față de integrarea copiilor cu ADHD în învățământul primar de masă este, de cele mai multe ori, neutră. |
||||||
Cuvinte-cheie ADHD, integrare, școlar mic, școală de masă, atitudinea cadrelor didactice |
||||||
|