Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
812 84
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 18:12
SM ISO690:2012
LINCA, Florentina Ionela, BUDISTEANU, Magdalena. Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 64-68. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Atitudinea cadrelor didactice cu privire la integrarea elevilor cu ADHD în școala de masă


Pag. 64-68

Linca Florentina Ionela12, Budisteanu Magdalena134
 
1 Spitalul Clinic de Psihiatrie Obregia, Bucuresti,
2 Universitatea din Bucureşti,
3 Institutul Național de Patologie “Victor Babeș”,
4 Universitatea „Titu Maiorescu”, Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Acest studiu își propune analiza răspunsurilor cadrelor didactice la interviul și la itemii chestionarului ce vizează integrarea școlarului mic cu ADHD în învățământul de masă. Pentru atingerea acestui obiectiv a fost realizat un chestionar și un interviu la care au răspuns 60 de cadre didactice din mediul urban. Rezultatele au relevat faptul că atitudinea cadrelor didactice față de integrarea copiilor cu ADHD în învățământul primar de masă este, de cele mai multe ori, neutră.

This study aims to analyze teachers' responses to the interview and the items of the questionnaire about integration of schoolchildren with ADHD in mainstream education. The results revealed that teachers' attitudes towards the integration of children with ADHD in regular school are often neutral.

Cuvinte-cheie
ADHD, integrare, școlar mic, școală de masă, atitudinea cadrelor didactice