Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 13:24 |
![]() BUICĂ-BELCIU, Cristian. Dificultăţi diagnostice în identificarea elevilor supradotaţi cu tulburări de învăţare. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 58-64. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-64 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Deşi relativ nouă în plan conceptual, excepţionalitatea dublă a început să fie studiată şi abordată ca entitate distinctă nu numai de specialişti, dar şi la nivel şcolar, educaţional. O serie de omisiuni, inconsecvenţe şi dificultăţi îngreunează abordarea timpurie şi diferenţiată a acestei categorii distincte de cerinţe educaţionale speciale, îndeosebi în cazul elevilor supradotaţi cu tulburări de învăţare. Trei tipuri de indici diagnostici ar putea fi utili în identificarea corectă a necesităţilor educaţionale şi planificarea adecvată a sarcinilor instructiv-educative. |
||||||
Cuvinte-cheie dual exceptionality 2, E children special educational needs gifted education learning disabilities |
||||||
|