Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 23:57 |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Doru-Vlad, STAN, Sabina-Veronica. Rolul terapiei ocupaționale în integrarea socială a persoanelor vârstnice. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 44-49. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Înaintarea în vârstă este caracterizată de transformări al căror caracter diferă puternic, psiho-individual, prin raportare la factori precum- predispoziţii genetice, stil de viaţă, caracteristicile mediului de viaţă, realizări profesionale şi personale. Terapia ocupaţională ca domeniu fundamental cu largă adresabilitate din punct de vedere al vârstei şi caracteristicilor de dezvoltare ale beneficiarilor, dar şi al tipurilor de intervenţii specifice, prezintă perspective complexe privind formele ocupaţionale majore ce susţin integrarea socială a vârstnicilor. |
||||||
|