Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the ESP classroom
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1451 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.88:811.111 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
Английский язык (673)
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga. Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the ESP classroom. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 132-136. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the ESP classroom

CZU: 378.147.88:811.111

Pag. 132-136

Duhlicher Olga12
 
1 Ministry of Education, Culture and Research,
2 Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Învăţarea bazată pe probleme (eng. problem-based learning) este un proces activ şi interactiv, care dezvoltă studenţilor o mentalitate activă de învăţare, ei fiind mai implicaţi în acest proces. Folosind învăţarea bazată pe probleme, studenţii îşi pot îmbunătăţi abilităţile de rezolvare a problemelor, abilităţile de cercetare, abilităţile de învăţare autodirijată şi abilităţile sociale. Învăţarea bazată pe probleme este eficientă pentru realizarea cursurilor de limbă engleză pentru studenţi prin faptul că este implicată interacţiunea dintre studenţi şi un efort de înţelegere comună a unei probleme, participanţii având un obiectiv comun şi responsabilităţi comune şi pentru că învăţarea este un proces activ în care elevii îşi pot construi sau reconstrui propriile reţele de cunoştinţe, într-un context dat de problemă. Acest articol îşi propune să studieze beneficiile, caracteristicile învăţării bazate pe probleme şi provocările în utilizarea PBL în clasele cu predarea limbii engleze de specialitate.

Cuvinte-cheie
învățarea bazată pe probleme, limba engleză pentru scopuri specifice, predare, abordare, probleme