Körpersprache des lehrers im fremdsprachenunterricht
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
413 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 16:46
SM ISO690:2012
CORCEVSCHI, Svetlana. Körpersprache des lehrers im fremdsprachenunterricht. In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia V, 3 aprilie 2020, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2020, Ediţia V, pp. 5-11. ISBN 978-9975-152-60-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine
Ediţia V, 2020
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine"
Ediţia V, Chişinău, Moldova, 3 aprilie 2020

Körpersprache des lehrers im fremdsprachenunterricht


Pag. 5-11

Corcevschi Svetlana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2020


Rezumat

Comunicarea non verbala este comunicarea care nu foloseste cuvinte si prin care se exprima sentimente, emotii, atitudini. Comunicarea nonverbala a profesorului joaca un rol important in procesul didactic. Mimica, gesturile împreună cu postura, utilizarea spaţiului, contactul vizual, atingerile corporale, îmbrăcămintea, mirosurile, tonul vocii înlocuiesc cuvintele. Toate acestea alcătuiesc comunicarea nonverbală prezentă în toate interacţiunile interumane, intervenind implicit şi în relaţia profesor – elev. Comunicarea nonverbală oferă un cadru deosebit de fertil în dezvoltarea interrelaţionărilor didactice şi, de altfel, trebuie observat nu numai că nu poate fi despărţită de comunicarea didactică în general, ci şi că locul său tinde să fie unul din ce în ce mai important.