Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1684 320 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (40) |
Организация обучения (535) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4187) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, PISĂU, Aurelia. Învăţarea online: între provocare şi oportunitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă datele unui studiu realizat în cadrul proiectului Reconfigurarea procesului de învăţare din învăţământul general în contextul provocărilor societale. Studiul a avut ca scop examinarea opiniilor cadrelor didactice, elevilor şi părinţilor privind învăţarea în mediul online. Acest tip de învăţare s-a dovedit a fi actual în condiţiile impuse de pandemie, însă insuficient pentru formarea competenţelor-cheie. S-a constatat că elevii consideră învăţarea online eficientă, profesorii – doar în combinaţie cu învăţarea tradiţională, iar părinţii – ineficientă. Digitalizarea este o modalitate de adaptare la condiţiile societăţii contemporane, reprezentând, totodată, condiţia succesului viitoarei generaţii. Prin urmare, adaptarea la schimbările impuse de pandemie a creat oportunităţi pentru dezvoltarea competenţei digitale în mediul educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învăţare online, tehnologii digitale, elevi, părinţi, cadre didactice, learning, online learning, digital technologies, students, parents, teachers |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-118295</doi_batch_id> <timestamp>1714468634</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>6(124)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Învăţarea online: între provocare şi oportunitate</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ludmila</given_name> <surname>Franţuzan</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Aurelia</given_name> <surname>Pisău</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>20</first_page> <last_page>25</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4384694</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>