Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 22:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2+37.015.4:316.48 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Социальные процессы. Социальная динамика (580) |
SM ISO690:2012 PATRAŞCU, Dumitru, CHIRIAC (DABIJA), Laura. Situații de rezolvare a conflictelor la școlarii din clasa pregătitoare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 307-309. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2+37.015.4:316.48 | ||||||
Pag. 307-309 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru profesori, situaţiile conflictuale constituie unele dintre cele mai grele teste de abilitate şi deontologie profesională, dat fiind că o situaţie conflictuală are implicaţii atât asupra canalelor de comunicare, cât şi asupra mediului în care evoluează participanţii..Învăţătorul ajută elevii să-şi dezvolte atitudini pozitive faţă de tot ce îi înconjoară, faţă de mediu înconjurător, de parinţi şi de colegi. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini positive, conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes |
||||||
|