Situații de rezolvare a conflictelor la școlarii din clasa pregătitoare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
377 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 22:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2+37.015.4:316.48 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1998)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
Procese sociale. Dinamică socială (577)
SM ISO690:2012
PATRAŞCU, Dumitru, CHIRIAC (DABIJA), Laura. Situații de rezolvare a conflictelor la școlarii din clasa pregătitoare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 307-309. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Situații de rezolvare a conflictelor la școlarii din clasa pregătitoare

SITUATIONS FOR RESOLVING CONFLICTS IN PREPARATORY CLASSROOMS

CZU: 373.2+37.015.4:316.48

Pag. 307-309

Patraşcu Dumitru1, Chiriac (Dabija) Laura21
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Tehnologic Economic „Nicolae Iorga” din Pașcani, România
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Pentru profesori, situaţiile conflictuale constituie unele dintre cele mai grele teste de abilitate şi deontologie profesională, dat fiind că o situaţie conflictuală are implicaţii atât asupra canalelor de comunicare, cât şi asupra mediului în care evoluează participanţii..Învăţătorul ajută elevii să-şi dezvolte atitudini pozitive faţă de tot ce îi înconjoară, faţă de mediu înconjurător, de parinţi şi de colegi.

For teachers, conflict situations are some of the most difficult tests of professional abilities and deontology, since a conflict situation has implications on both communication channels and the environment in which the participants evolve. The teacher helps students develop positive attitudes towards everything surrounding them, to the environment, to parents and colleagues.

Cuvinte-cheie
conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini positive,

conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes