Dezvoltarea cognitivă a preșcolarilor prin activități pe terenul grădiniței
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
759 87
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-16 11:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.32 (8)
Воспитание. Обучение. Образование (14806)
SM ISO690:2012
IFTIMIA, Brândușa-Lenuța. Dezvoltarea cognitivă a preșcolarilor prin activități pe terenul grădiniței. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 53-58. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Dezvoltarea cognitivă a preșcolarilor prin activități pe terenul grădiniței

CZU: 372.32

Pag. 53-58

Iftimia Brândușa-Lenuța12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Daniela Cuciuc” Piatra Neamț
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

The cognitive development of preschoolers is a priority goal in kindergarten activities. In order to achieve this objective, it is necessary that the activity in the group room be completed by activities on the kindergarten field. The experience gained live is decisive for their future: the things thus learned, at an early age, are permanently imprinted, and the "lessons" learned in and from nature have a role in shaping the child's development. Kindergarten activities give the child more than just an understanding of nature, they give him better health and better coordination.

Cuvinte-cheie
cognitive development, psychic processes, learning environment, kindergarten land