Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 01:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.02 (17) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Aspecte ale învățării active. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 184-187. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14.02 | ||||||
Pag. 184-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul prezentat mai jos sunt expuse unele aspect ale procesului de învățare activă a studenților într-o instituție de învățământ superior. Sunt identificate caracteristicilor conținutului subiectelor tehnice generale, principalele forme de învățare activă: prelegerile sub formă de discuții și exercițiile practice. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, formare interactivă, sarcini creative educative, active learning, interactive training, creative educational tasks |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vîșcu, I.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articolul prezentat mai jos sunt expuse unele aspect ale procesului de învățare activă a studenților într-o instituție de învățământ superior. Sunt identificate caracteristicilor conținutului subiectelor tehnice generale, principalele forme de învățare activă: prelegerile sub formă de discuții și exercițiile practice.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article below sets out some aspects of the active learning process of students in a higher education institution. The main features of active learning are identified by the characteristics of the content of the general technical topics: lectures in the form of discussions and practical exercises.</p></dc:description> <dc:source>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei (Vol.7, Partea 2) 184-187</dc:source> <dc:subject>învăţare activă</dc:subject> <dc:subject>formare interactivă</dc:subject> <dc:subject>sarcini creative educative</dc:subject> <dc:subject>active learning</dc:subject> <dc:subject>interactive training</dc:subject> <dc:subject>creative educational tasks</dc:subject> <dc:title>Aspecte ale învățării active</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>