Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
650 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 18:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.928:364 (1) |
Психология (3397) |
Социальное обеспечение. (541) |
SM ISO690:2012 VÎRLAN, Maria, MATRAN, Tatiana. Impactul inteligenței emoționale a asistenților sociali în prestarea serviciilor sociale. In: Vector European, 2020, nr. 2, pp. 200-208. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 159.928:364 | ||||||
Pag. 200-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Înțelegerea emoțiilor a fost mereu interesantă individului manifestându-se în diferite moduri. Сonștientizarea și gestionarea рozitivă a рroрriilor emoţii ne dau сonştiinţa de sine şi nevoia autoсonservării, faсilitând сunoaşterea și сomuniсarea сu сei din jur. Este esenţial ca serviciile care asigură subzistenţa persoanelor celor mai vulnerabile în societate să fie adecvate scopului, mai ales în contextul crizei economice şi al modificărilor privind stilul de viaţă din cauza cărora este posibilă o creștere a presiunii asupra serviciilor sociale |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, servicii sociale, asistenți sociali, beneficiari, emotional intelligence, social services, social workers, beneficiaries |
||||||
|