Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого»
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
389 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 08:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
82.09=161.1 (2)
Литературная критика и литературоведение (220)
SM ISO690:2012
ГЕРЛОВАН, Ольга. Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого». In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 71-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого»

CZU: 82.09=161.1

Pag. 71-75

Герлован Ольга
 
Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formuleze argumentat gândurile.

The article presents one of the variants of the organization of the students’ reading work while reading the Russian poet Brusov’s poem «Кинжал»/ “The Dagger” (1903/ 1904). It illustrates the collective reading of the poem, a slow reading in the process of which there are offered and set tasks for developing and teaching them to formulate their thoughts arguably.

Cuvinte-cheie
lectură, înțelegere, text literar, sarcină filologică,

reading, work, understanding, literary text, philological task