Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 08:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
82.09=161.1 (2) |
Литературная критика и литературоведение (220) |
SM ISO690:2012 ГЕРЛОВАН, Ольга. Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого». In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 71-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 82.09=161.1 | ||||||
Pag. 71-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formuleze argumentat gândurile. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, înțelegere, text literar, sarcină filologică, reading, work, understanding, literary text, philological task |
||||||
|