Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 08:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
82.09=161.1 (2) |
Литературная критика и литературоведение (221) |
![]() ГЕРЛОВАН, Ольга. Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого». In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 71-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 82.09=161.1 | ||||||
Pag. 71-75 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formuleze argumentat gândurile. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, înțelegere, text literar, sarcină filologică, reading, work, understanding, literary text, philological task |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gherlovan, O.C.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formuleze argumentat gândurile.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article presents one of the variants of the organization of the students’ reading work while reading the Russian poet Brusov’s poem «Кинжал»/ “The Dagger” (1903/ 1904). It illustrates the collective reading of the poem, a slow reading in the process of which there are offered and set tasks for developing and teaching them to formulate their thoughts arguably.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 3) 71-75</dc:source> <dc:subject>lectură</dc:subject> <dc:subject>înțelegere</dc:subject> <dc:subject>text literar</dc:subject> <dc:subject>sarcină filologică</dc:subject> <dc:subject>reading</dc:subject> <dc:subject>work</dc:subject> <dc:subject>understanding</dc:subject> <dc:subject>literary text</dc:subject> <dc:subject>philological task</dc:subject> <dc:title>Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого»</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>