Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого»
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
391 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 08:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
82.09=161.1 (2)
Литературная критика и литературоведение (221)
SM ISO690:2012
ГЕРЛОВАН, Ольга. Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого». In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 71-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Организация читательского труда учащегося как условие «понимания читаемого»

CZU: 82.09=161.1

Pag. 71-75

Герлован Ольга
 
Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formuleze argumentat gândurile.

The article presents one of the variants of the organization of the students’ reading work while reading the Russian poet Brusov’s poem «Кинжал»/ “The Dagger” (1903/ 1904). It illustrates the collective reading of the poem, a slow reading in the process of which there are offered and set tasks for developing and teaching them to formulate their thoughts arguably.

Cuvinte-cheie
lectură, înțelegere, text literar, sarcină filologică,

reading, work, understanding, literary text, philological task

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Gherlovan, O.C.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov &bdquo;Dagger&rdquo;/ &bdquo;Кинжал&rdquo; (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, &icirc;n timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și &icirc;nvață elevii să-și formuleze argumentat g&acirc;ndurile.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The article presents one of the variants of the organization of the students&rsquo; reading work while reading the Russian poet Brusov&rsquo;s poem &laquo;Кинжал&raquo;/ &ldquo;The Dagger&rdquo; (1903/ 1904). It illustrates the collective reading of the poem, a slow reading in the process of which there are offered and set tasks for developing and teaching them to formulate their thoughts arguably.</p></dc:description>
<dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 3) 71-75</dc:source>
<dc:subject>lectură</dc:subject>
<dc:subject>înțelegere</dc:subject>
<dc:subject>text literar</dc:subject>
<dc:subject>sarcină filologică</dc:subject>
<dc:subject>reading</dc:subject>
<dc:subject>work</dc:subject>
<dc:subject>understanding</dc:subject>
<dc:subject>literary text</dc:subject>
<dc:subject>philological task</dc:subject>
<dc:title>Организация читательского труда учащегося как условие &laquo;понимания читаемого&raquo;</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>