Articolul precedent |
Articolul urmator |
804 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 21:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.3 (33) |
Воспитание. Обучение. Образование (14518) |
SM ISO690:2012 CHIRICĂ, Galina. Valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în procesul de integrare socială/socializare a copiilor. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 148-152. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.3 | ||||||
Pag. 148-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei integrării sociale/socializării copiilor de vârstă preșcolară prin valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie. Socializarea se prezintă ca o învățare a contextului social în toată multitudinea sa de sensuri, simboluri, modele, reguli-norme în scopul adaptării la ambianță, agentul de bază în acest sens fiind familia într-un parteneriat educațional eficient cu instituțiile de socializare. În accepțiunea mai multor cercetători, parteneriatul educațional este o formă de comunicare, cooperare și colaborare între agenții educativi, care oferă sprijin copilului, grădiniței și familiei la nivelul procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie socializare, integrare socială, copii, familie, parteneriat educaţional, social integration, socialization, children, family, educational partnership |
||||||
|