Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 OREHOVSCHI, Sergiu. Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 1(44), pp. 81-94. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(44) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 81-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în evidență noțiunea de „competență”, pentru a o relaționa cu sistemul educațional autohton. În mod special, interesul autorului se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea adolescenților și tinerilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educația centrată pe elev, formarea personalităţii, definirea competenței, Competenţa de a învăţa să înveţi, student-centered education, personality formation, definition of competence, competence of learning to learn |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Orehovschi, S.O.</dc:creator> <dc:date>2020-09-10</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul pune în evidență noțiunea de „competență”, pentru a o relaționa cu sistemul educațional autohton. În mod special, interesul autorului se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea adolescenților și tinerilor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article highlights the notion of competence, in order to relate it with the local educational system. In particular, the author's interest focuses on the competence of learning to learn, as one of the main pathways that form the personality of adolescents and young people.</p></dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 44 (1) 81-94</dc:source> <dc:subject>educația centrată pe elev</dc:subject> <dc:subject>formarea personalităţii</dc:subject> <dc:subject>definirea competenței</dc:subject> <dc:subject>Competenţa de a învăţa să înveţi</dc:subject> <dc:subject>student-centered education</dc:subject> <dc:subject>personality formation</dc:subject> <dc:subject>definition of competence</dc:subject> <dc:subject>competence of learning to learn</dc:subject> <dc:title>Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>