Metodologia de formare la studenți a competenței de proiectare prin tehnologii informaționale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
549 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-27 11:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378..:687 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2565)
Швейная промышленность. Производство одежды. Индустрия красоты (149)
SM ISO690:2012
DANILĂ, Natalia. Metodologia de formare la studenți a competenței de proiectare prin tehnologii informaționale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 1(44), pp. 73-80. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(44) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Metodologia de formare la studenți a competenței de proiectare prin tehnologii informaționale

Methodology a formation at students the design competence using information technologies

CZU: 378..:687

Pag. 73-80

Danilă Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2020


Rezumat

Acest studiu are ca scop elaborarea metodologiei de formare a competenței de proiectare prin tehnologii informaŝionale și validarea modelului pedagogic prin stabilirea gradului de pregătire a studenŝilor de la specialitatea Modă-design vestimentar, determinarea nivelului de interes al studenților față de activitatea de proiectare tehnică și a nivelului de formare a competenței de proiectare.

The purpose of this study is to elaboration of methodology of formation the design competence using information technologies and validation of the pedagogical model by: establishing the degree of preparation of the students (specialty Fashion Design), determining the level of interest of students in the activity of design and the level of formation of the design competence.

Cuvinte-cheie
competenţă de proiectare, model pedagogic, Modă-design vestimentar, nivel de formare a competenței,

design competence, pedagogical model, fashion design, level of formation of competence