Articolul precedent |
Articolul urmator |
676 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 10:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.037.1 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 MOȚOC, Serghei, FILIPOV, Valeriu, SAVA, Panfil. Considerații referitoare la componentul cognitiv al programelor curriculare de educație fizică (ediția 2010 și 2019) pentru ciclul liceal. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 98-101. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:373.037.1 | ||||||
Pag. 98-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
the didactic contents of the physical education curriculum contain theoretical and physical subjects, which ensure the assimilation by the students of the knowledge of the conceptual and specific cognitive competence, as well as of the motor experience to use the physical exercise for the purpose of its physical completion. |
||||||
Cuvinte-cheie physical education, students, topics and theoretical knowledge, scientific concept |
||||||
|