Considerații referitoare la componentul cognitiv al programelor curriculare de educație fizică (ediția 2010 și 2019) pentru ciclul liceal
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
676 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 10:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:373.037.1 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016)
SM ISO690:2012
MOȚOC, Serghei, FILIPOV, Valeriu, SAVA, Panfil. Considerații referitoare la componentul cognitiv al programelor curriculare de educație fizică (ediția 2010 și 2019) pentru ciclul liceal. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 98-101. ISBN 978-9975-83-093-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2020
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 15 februarie 2020

Considerații referitoare la componentul cognitiv al programelor curriculare de educație fizică (ediția 2010 și 2019) pentru ciclul liceal

CZU: 371.3:373.037.1

Pag. 98-101

Moțoc Serghei1, Filipov Valeriu2, Sava Panfil3
 
1 Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM,
2 Liceul Teoretic „Alecu Russo”, s. Cojușna, r. Strășeni,
3 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2020


Rezumat

the didactic contents of the physical education curriculum contain theoretical and physical subjects, which ensure the assimilation by the students of the knowledge of the conceptual and specific cognitive competence, as well as of the motor experience to use the physical exercise for the purpose of its physical completion.

Cuvinte-cheie
physical education, students, topics and theoretical knowledge, scientific concept