Importanța aplicării și conversia marketingului digital
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
763 206
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 12:56
SM ISO690:2012
COJOCARI, Veaceslav, SAHARNEAN, Liliana. Importanța aplicării și conversia marketingului digital. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 91-94. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Importanța aplicării și conversia marketingului digital

JEL: M30; M31; M37; M39

Pag. 91-94

Cojocari Veaceslav, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2020


Rezumat

Following the latest events related to COVID-19, the world is gradually stepping into a digital world. Sales of e-stores have increased by at least 30%, which is the main vector of the future. People increasingly prefer to shop online, respectively, digital marketing has become extremely important.

Cuvinte-cheie
social media marketing (SMM), conversion rate, sales, marketing, Public Relations (PR), digital marketing, online commerce, e-commerce, growth, Social Media (SM).