Articolul precedent |
Articolul urmator |
763 206 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 12:56 |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Veaceslav, SAHARNEAN, Liliana. Importanța aplicării și conversia marketingului digital. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 91-94. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 18, 2020 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: M30; M31; M37; M39 | ||||||
Pag. 91-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Following the latest events related to COVID-19, the world is gradually stepping into a digital world. Sales of e-stores have increased by at least 30%, which is the main vector of the future. People increasingly prefer to shop online, respectively, digital marketing has become extremely important. |
||||||
Cuvinte-cheie social media marketing (SMM), conversion rate, sales, marketing, Public Relations (PR), digital marketing, online commerce, e-commerce, growth, Social Media (SM). |
||||||
|