Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1432 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-05-08 01:44 |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Cognitive and attitudinal effects of involvement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 219-223. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 219-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gaugaş, T.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Cognitive and attitudinal effects of involvement</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2009</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2009-04-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>