Cognitive and attitudinal effects of involvement
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1432 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-08 01:44
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Cognitive and attitudinal effects of involvement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 219-223. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Cognitive and attitudinal effects of involvement

Pag. 219-223

Gaugaş Tatiana
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Gaugaş, T.</creatorName>
<affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Cognitive and attitudinal effects of involvement</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2009</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2009-04-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>