IBN
Закрыть
Gaugaş Tatiana
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(1)
ORCiD

Articole în reviste din RM - 10. Publicaţii la conferinţe din RM - 5.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 1
  • 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 3
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 3
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2

2023 - 4

Eye-tracking in advertising research: an investigation among generation Z and Y of shock tactics’ effectiveness
Gaugaş Tatiana
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Vol. 9, / 2023 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 9 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-92
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influența factorilor culturali asupra reacției consumatorilor la utilizarea tacticilor de șoc în reclamă
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Strategii și politici de management în economia contemporană
Ediţia 8. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-147-99-6 (PDF)..
Disponibil online 21 July, 2023. Descarcări-13. Vizualizări-222
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The study of the impact of shock tactics in advertising upon consumers in Republic of Moldova
Gaugaş Tatiana , Zgherea Georgetta
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-66
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The study of the impact of shock tactics in advertising upon consumers in Republic of Moldova
Gaugaş Tatiana , Zgherea Georgetta
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0.
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-89
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Shock tactics in advertising: gender reaction study
Gaugaş Tatiana
Moldova State University
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9.
Disponibil online 29 March, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-144
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 2

Estimări și perspective analitice în dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii inovaționale din Republica Moldova
Erhan Lica , Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Center for Studies in European Integration Working Papers Series
Nr. 15 / 2020 / ISSN - / ISSNe 2537-6187
Disponibil online 18 April, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-344
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul strategiilor inovaționale de marketing în asigurarea avantajului competitive al IMM
Erhan Lica , Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Center for Studies in European Integration Working Papers Series
Nr. 15 / 2020 / ISSN - / ISSNe 2537-6187
Disponibil online 18 April, 2021. Descarcări-49. Vizualizări-425
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 2

Avantajele utilizării metodei pbl în procesul de predare-învățare în cadrul ASEM
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 1. 2019. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563 .
Disponibil online 24 December, 2019. Descarcări-19. Vizualizări-884
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Practici de utilizare a metodelor inovative de predare-învăţare în cadrul universităţilor cu profil economic
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 21-a . 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-968-7.
Disponibil online 27 January, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-546
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 3

Abordări teoretice ale utilizării tacticilor de șoc în contextul reclamei comerciale
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.1. 2016. Cahul. ISBN 978-9975-914-90-1.
Disponibil online 25 March, 2021. Descarcări-28. Vizualizări-396
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delimitări teoretice privind conţinutul şi specificul campaniei de marketing în cadrul reclamei sociale
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(92) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 12 October, 2016. Descarcări-59. Vizualizări-754
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul dimensiunilor culturale asupra reacției consumatorilor la publicitatea ofensatoare
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-60. Vizualizări-764
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 1

Impactul strategiilor netradiţionale de reclamă utilizate în cadrul pieţei autohtone
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(82) / 2015 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 16 November, 2015. Descarcări-68. Vizualizări-801
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale
Gaugaş Tatiana
Academia de Studii Economice din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 10 July, 2015. Descarcări-74. Vizualizări-821
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2009 - 1

Cognitive and attitudinal effects of involvement
Gaugaş Tatiana
Academy of Economic Studies of Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-2. Vizualizări-1389
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2007 - 2

Short and long term effects of shock advertising
Gaugaş Tatiana
Universitatea de Stat din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-120. Vizualizări-1105
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The use of shock tactics in HIV/AIDS prevention advertisings
Gaugaş Tatiana
Academy of Economic Studies of Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 8 / 2007 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-6. Vizualizări-860
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 17 of 17