Teacher status in Israel
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
688 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.12(569.4) (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14823)
SM ISO690:2012
SIROTA, Julia, DASMAN, El-Fahel. Teacher status in Israel. In: Administrarea Publică, 2020, nr. 2(106), pp. 132-138. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3875074
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 2(106) / 2020 / ISSN 1813-8489

Teacher status in Israel

Statutul profesorului în Israel

Статус учителя в Израиле

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3875074
CZU: 371.12(569.4)

Pag. 132-138

Sirota Julia1, Dasman El-Fahel2
 
1 ORT Braude Engineering college, Karmiel,
2 Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 iunie 2020


Rezumat

Authors address the professional status of the teacher and the teaching profession in Israel against the background of economic, social and technological developments that undermine the status of the teacher as a source of knowledge and authority and affect his ability to compete in other subjects, both in terms of attractiveness of the profession and interms of economic rewards.

Autori abordează statutul profesional al cadrului didactic și al profesiei didactice în Israel pe fundalul dezvoltărilor economice, sociale și tehnologice care subminează statutul profesorului ca sursă de cunoștințe și autoritate și afectează capacitatea sa de a concura în alte materii, atât din punct de vedere al atractivității profesiei și din punct de vedere al recompenselor economice.

Cuvinte-cheie
teacher, status, professional status, teaching profession, education, salary,

profesor, statut, statut profesional, cadru didactic, profesie didactică, educaţie, salariu

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.3875074</identifier>
<creators>
<creator>
<creatorName>Sirota, I.</creatorName>
<affiliation>ORT Braude Engineering college, Karmiel, Israel</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Dasman, E.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova , Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Teacher status in Israel</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1813-8489</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>teacher</subject>
<subject>status</subject>
<subject>professional status</subject>
<subject>teaching profession</subject>
<subject>education</subject>
<subject>salary</subject>
<subject>profesor</subject>
<subject>statut</subject>
<subject>statut profesional</subject>
<subject>cadru didactic</subject>
<subject>profesie didactică</subject>
<subject>educaţie</subject>
<subject>salariu</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.12(569.4)</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020-06-19</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Authors address the professional status of the teacher and the teaching profession in Israel against the background of economic, social and technological developments that undermine the status of the teacher as a source of knowledge and authority and affect his ability to compete in other subjects, both in terms of attractiveness of the profession and interms of economic rewards.</p></description>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autori abordează statutul profesional al cadrului didactic și al profesiei didactice &icirc;n Israel pe fundalul dezvoltărilor economice, sociale și tehnologice care subminează statutul profesorului ca sursă de cunoștințe și autoritate și afectează capacitatea sa de a concura &icirc;n alte materii, at&acirc;t din punct de vedere al atractivității profesiei și din punct de vedere al recompenselor economice.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>