Viziune asupra cererii pe piaţa produselor stomatologice din Republica Moldova prin prisma teoriei comportamentului consumatorului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
762 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 00:27
SM ISO690:2012
BULAT, Veronica, BÂRDAN, Veaceslav. Viziune asupra cererii pe piaţa produselor stomatologice din Republica Moldova prin prisma teoriei comportamentului consumatorului. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină , 2013, nr. 3(48), pp. 135-139. ISSN 1729-8687.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină
Numărul 3(48) / 2013 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873

Viziune asupra cererii pe piaţa produselor stomatologice din Republica Moldova prin prisma teoriei comportamentului consumatorului

The vision on dental products market demand from Republic of Moldova taking a common sense of consumer behavior theory


Pag. 135-139

Bulat Veronica1, Bârdan Veaceslav2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2020


Rezumat

The study exposed in present paper reveal the problem of elements identifi cation underliyng the dentists decision with the aim of tehnical-material assurance in dental service providing in Republic of Moldova. For defi ning elements determination of consumer behavior theory has been ussed questionnare techics. The survey include 347 test semple which indicate semnifi cant statistical difference between groups in promotion assessment and used products variety, and an insignifi cant statistical difference in way of dental products prices.

Cuvinte-cheie
consumer behavior theory, dental product, dental service