Conceptul analizei politicii de produs pe piață
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
600 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 11:37
SM ISO690:2012
BULAT, Veronica. Conceptul analizei politicii de produs pe piață. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 37. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Conceptul analizei politicii de produs pe piață


Pag. 37-37

Bulat Veronica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

The concept of market product analysis on market is present in this paper, highlighting measurement criteria and its classification. Is specified the influence of marketing-mix influence on analyzed methods used in product politics in accordance with the other components. The concept of product politics, which is described, is a scientific technique for determining in advance the requirements for products on market, using decision trees as based instruments.

Cuvinte-cheie
product politics, marketing-mix, market analysis, decision trees