IBN
Закрыть

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "action"
Rolul educației postmoderniste în formarea elevului pragmatic
Petrovschi Nina
National Institute for Economic Research of Moldova
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.36. 2020. Iași, România. ISBN 978-606-685-744-4.
Disponibil online 5 November, 2020. Descarcări-10. Vizualizări-596
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experienţa ca factor determinant în procesul de învăţare
Petrovschi Nina
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.8, Partea 2. 2021. Cahul. ISBN 2587-3563.
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-24. Vizualizări-538
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii
Petrovschi Nina
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
Disponibil online 6 March, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă
Petrovschi Nina
Univers Pedagogic
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 17 August, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-380
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcţiile practice ale învăţării istoriei
Petrovschi Nina
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2. 2022. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563.
Disponibil online 31 October, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-252
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5