Afișare rezultate
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor |
Belostecinic Igor |
Economica |
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-19. Vizualizări-1030 |
Rolul brandingului in marketingul strategic |
Savciuc Oxana, Belostecinic Igor |
Economica |
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 26 November, 2014. Descarcări-112. Vizualizări-1272 |
Brand equity as a distinctive and positive effect of brand use |
Belostecinic Igor |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 14, Vol.1. 2016. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-821-5. |
Disponibil online 15 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-81 |
1-3 of 3